Faq - Zdrowo&Kolorowo - kuchnia domowa, catering, diety, restauracja

Przejdź do treści
PYTANIA I ODPOWIEDZI
"FAQ"
______________________________

Podczas codziennej naszej pracy zdażają się różnego typu pytania.
Zbiór tych najczęściej zadawanych wraz z odpowiedziami przedstawiamy poniżej.



Jaki czas realizacji zamówień ?

Zamówienia przyjmujemy telefonicznie i drogą elektroniczną. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od ilości zamówień oraz czasu wykonania danej potrawy
Posiłki rozwozimy od 9:00 do 16:00 a uwzględniając warunki atmosferyczne ilość miejsc do których planujemy wyjazd jest zróżnicowany.
Odbiór własny czyli na wynos możliwy do 16:00
Jeżeli zależy zamawiającemu na konkretnym czasie dostawy prosimy o składanie zamówień telefonicznie.

Dlaczego nie ma potwierdzenia zamówienia składanego mailem  ?

W godzinach szczytu zamówieniowego odbieramy telefony z zamówieniami. Często zdarza się, że zamówienia składane drogą elektroniczną spływają z lekkim opóźnieniem. W związku z tym może zaistnieć sytuacja, że brakuje czasu na odesłanie maila potwierdzającego. Lekarstwem na to (często stosowanym) jest zaznaczenie podczas wysyłki zamówienia pocztą elektroniczną opcji:
"żądaj potwierdzenia otrzymania lub przeczytania poczty".

Nie można się dodzwonić ?

Do Państwa dyspozycji mamy dwa numery telefonów oraz na jednym z nich przekierowanie na trzeci
(w momencie gdy jest zajęte).
Prosimy o wyrozumiałość. Jeżeli na naszym numerze komórkowym zauważymy połączenie nieodebrane staramy się w miarę możliwości oddzwaniać.

Czy istnieje jeszcze inna lokalizacja Zdrowo&Kolorowo ?

Informujemy, że siedziba Zdrowo&Kolorowo znajduje się tylko i wyłącznie w Brzesku, ul. Zacisze 34.
Nie posiadamy innych lokalizacji, które firmowane są naszą marką ani nie ma innego miejsca, które może powoływać się na Zdrowo&Kolorowo.

Czy posiłki dostarczane Państwu można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych ?

Odradzamy podgrzewanie posiłków spakowanych w opakowania typu PS symbol 6 (polistyren - styropian).
Pojemniki te przeznaczone są wyłącznie do transportu ciepłych dań, które należy spożyć jak najszybciej.
Jeżeli zajdzie konieczność zamówienia dań, które będą spożywane w późniejszym czasie proponujemy opakowania plastikowe zgrzewane specjalną folią (za dodatkową opłatą).
Typ tych opakowań ma oznaczenie PP symbol 5 (polipropylen).
Czas termiczności opakowań PP jest krótszy ale można je stosować w kuchenkach mikrofalowych.

Jak prawidłowo złożyć zamówienie drogą elektroniczną ?

Zamówienia drogą mailową lub przez formularz ze strony kontakt prosimy pisać zgodnie w/g wzoru jak poniżej:

Schabowy, ziemniaki, surówki X 2
Pierogi z mięsem x 1
Zupa pomidorowa z ryżem X 2

Dostawa: Firma XYZ
ul. Pyszny Zakątek 100
tel kont. 123 456 789
Preferowane godziny dostawy: 13:00 - !4:00

Jaki jest koszt dostawy ?

Dostawa na terenie Brzeska przy zamówieniu minimum za 20,00 zł - gratis
Dostawa na terenie Brzeska przy zamówieniu poniżej 20,00 zł - 5,00 zł
Dostawa do miejscowści:
Borek, Bucze, Dębno, Jodłówka, Łazy, Maszkienice, Mokrzyska, Porąbka Uszewska, Poręba Spytkowska, Rzezawa, Sterkowiec:
przy zamówieniu powyżej 100,00 zł - gratis
przy zamówieniu poniżej 100,00 zł - 8,00 zł



... będziemy starali się na bieżąco uzupełniać pytania i odpowiedzi ... cdn.






Copyright © 2013-2024 by Kedi Group & Kedaro. All rights reserved.
ADRES:

ul. Zacisze 34
32-800 Brzesko

GODZINY OTWARCIA

RESTAURACJA SALONIK
Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 15:00
(W okresie wakacyjnym)
DOSTAWA DO KLIENTA
Poniedziałek - Piątek: 09:00 - 15:00

​​Sobota i Niedziela: NIECZYNNE


ZAMÓWIENIA I REZERWACJE
14 685 89 59
536 399 801
HONORUJEMY:

Wróć do spisu treści